We are Comdata czech


We are Comdata czech

Our company has a rich history and has operated in the Czech Republic for 20 years. We were the first company to build a call centre here and for many years we have been setting trends in outsourcing and customer care - not only in the Czech Republic, but in the whole of Europe.

We take an individual approach to every client, taking into account their needs and preferred means of contact. Our years of experience mean that we are able to offer a personal means of communication.

We are leaders in the world of innovations

Thanks to our international reach and more than 110 branches all over the world we are leaders in the world of innovation and technology. We offer state-of-the-art methods in our approach to customers, from whom we have already received a number of awards.

Czech Contact Center Award 2020 Czech Contact Center Award 2020
  • - 1st and 2nd place in the People category
  • - 2nd place in the Clients category
Superbrands Business Brand Council ABSL DIAMOND 2020
  • - Special Award: Covid-19 response
Superbrands Business Brand Council Superbrands Business Brand Council
  • - Czech Business Superbrands 2020
Top Employer 2018 Top Employer 2018
We have 11 branches

We have 11 branches

Our company has 11 branches all over the Czech Republic - in Prague, Brno, Ostrava, Krnov, Žďár nad Sázavou, Hradec Králové, Trutnov, Tišnov, Znojmo and Liberec

There are almost 1 000 of us. This means that we have maximum flexibility to adjust to your required capacity and offer unbeatable service and prices.

Contact us!

FAQ

How fast is the transition to your services?

As soon as we receive a query from you, we contact you and agree on the transfer of essential information. We mainly require a use manual (call script), and, obviously, an agreed contract. After that we can start within 24 hours.

What does the client portal look like?

In our client portal you can find both call recordings and a detailed overview of your support. You can see how it looks below or in the Benefits section.

Which indicators do you measure?

We can measure anything, from basic data such as number of calls and waiting time, and also offer customised reporting, including detailed call statistics, conclusions, etc.

Which languages do you speak?

Care24 is a project by the Comdata Group. We have branches in 22 countries across the world and speak almost 50 languages. Don't hesitate to contact us for a customised quote!

What is the minimum number of hours per month?

There is no minimum number of hours. That is, we can help you process 1 or 10 000 queries per month.

We get in touch by the next day.

Want to start collaboration with the number one on the Czech market? Leave your contact details here through the contact form and we'll get back to you by the next day.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.care24.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.

newsletter newsletter

Subscribe so you won't miss anything

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.care24.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.