Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.
V čem je CARE24 lepší než vlastní zákaznický servis?
Řešení CARE24 nabízí stabilní náklad každý měsíc, jistotu provozu zákaznického servisu a žádné starosti se zaměstnanci. Každý zaměstnavatel jistě zažil starosti kolem zaměstnanců jako jsou například dovolené, neschopenky, pozdní příchody a spoustu dalších naprosto běžných záležitostí, se kterými se v zaměstnaneckém poměru potýkáte. Care24 vás těchto trápení ušetří.
Navíc vám dáme přístup do všech potřebných statistik a reportů. Náš interní systém zaznamenává veškeré potřebné statistiky včetně nahrávek hovorů, což vám dá přesné informace o tom, jak efektivní zákaznická podpora je. Všechny data uvidíte online, kdykoliv a odkudkoliv.
Každý klient je specifický a proto pro každého vytvoříme vlastní klientskou bázi.