Virtuální asistent nebo živý operátor? Síla je v kombinaci

Na našem workshopu se budeme věnovat využití zákaznického servisu a zkušenosti naplno. Podělíme se s vámi o dlouholeté zkušenosti, jak se zákazníkem komunikovat, na co se zaměřit, a jak díky tomu zvýšit loajalitu a prodeje až o 30 procent. Zároveň otevřeme v dnešní době často skloňované téma využití chatbotů v zákaznické péči, jejich výhody i případná rizika. Konkrétní využití vám ukážeme na na reálných případových studiích.

Pro koho je workshop určený?

Pro všechny, kteří chtějí se svými zákazníky pracovat efektivně.

Podrobnosti o workshopu

Datum a čas:
29. 6. 2021 14:30 - 15:30

Místo:
Online na Google Meet

Přednášející:
Lada Hrbková (Comdata)
Jiří Janků (Feedyou)

Registrujte se na workshop

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.care24.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.

newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.care24.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.