Zákaznický servis prodává! Zaměřte se na emoce a zlepšete zákaznickou zkušenost

Zákaznický servis prodává! Zaměřte se na emoce a zlepšete zákaznickou zkušenost

Emoce hrají důležitou roli už od prvního kontaktu se zákazníkem. Od prvního kontaktu a reklamy až po následnou péči po nákupu. Naplněním emočních potřeb zákazníka dokážete zlepšit zákaznickou spokojenost, loajalitu a ve výsledku jednoznačně zvednout prodeje.

Emoce mají významný vliv na vztah mezi zákazníkem a značkou

Co jsou nejdůležitější faktory pro úspěch podnikání? 

Na prvním místě jednoznačně stojí kvalita nabízených produktů nebo služeb. Hned v závěsu se však drží to, jak se u vás zákazník cítí a jakou péči mu věnujete. Získáte-li zákazníka na svou stranu, máte vyhráno. Právě emoce (jak vás zákazník vnímá, jak s ním komunikujete, zda má pocit, že někam patří, a spoustu dalších) hrají  významnou roli v rozhodovacím procesu - kde nakoupí příště a jestli vaše služby nebo produkty doporučí. 

 

Společnost Ipsos ve své studii uvedla: “Zákazníci, s nimiž mají společnosti silné emoční pouto, jsou ti nejloajálnější. 7 z 10 emočně připoutaných zákazníků by společnost doporučilo ostatním, což je 7x častěji než u zákazníků, kteří odcházejí s nenaplněnými potřebami.” 

Graf

Jak získat zákazníkovi emoce?

Doporučení může být celá řada. Pár z nich jsme již uvedli v článku: 6 tipů jak se vypořádat s hatery. Obecná rada, kterou můžeme dát pro všechny: věnujte se svým zákazníkům, naslouchejte jejich potřebám a snažte se vyjít maximálně vstříc jejich požadavkům. Pokud na to nemáte čas, chuť nebo potřebné know how, není nic jednoduššího než je předat do rukou specialistů, jako máme třeba právě na Care24

newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.care24.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.