náš blog

Chatbot nebo živý operátor? Síla je v kombinaci

14. 06. 2021 Kateřina Kopecká

S příchodem nové generace Z se klade čím dál větší důraz na jednoduchost. Zákazníci v dnešní době nechtějí čekat na svou odpověď. Chtějí zkrátka rychle dostat to, pro co přišli. V tomto směru vám chatbot dokáže pomoci, nikdy však nenahradí plnohodnotného člověka.

Pokračovat

Zákaznický servis prodává! Zaměřte se na emoce a zlepšete zákaznickou zkušenost

26. 04. 2021 Kateřina Kopecká

Emoce hrají důležitou roli už od prvního kontaktu se zákazníkem. Od prvního kontaktu a reklamy až po následnou péči po nákupu. Naplněním emočních potřeb zákazníka dokážete zlepšit zákaznickou spokojenost, loajalitu a ve výsledku jednoznačně zvednout prodeje.

Pokračovat

6 tipů jak se vypořádat s hatery

03. 03. 2021 Kateřina Kopecká

Otázka, kterou už si položil určitě každý podnikatel. Ať už jste se setkali s haty od bývalých zaměstnanců, nespokojených zákazníků či jiných "přátel" vašeho businessu, dáme vám pár tipů, jak se s nimi vypořádat.

Pokračovat
newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.care24.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.